nia nicci is having chloe cherry on her top.sex slide your hard cock between my tiny little feet.
mature housewife in stockings gets her. xxvideos.one
https://smellslikeafish.com

Readers Digest iktiraf KEMAS jenama dipercayai buat kali ke 3

18 JUN : Jabatan Kemajuan Masyarakat (KEMAS) menerima pengiktirafan sebagai jenama yang dipercayai oleh Readers Digest dalam bidang pendidikan awal kanak-kanak di negara ini buat kali ketiga.

Menurut Timbalan Menteri I Pembangunan Luar Bandar ( KPLB), Datuk Seri Abdul Rahman Mohamad, pengiktirafan ini membuktikan Program Transformasi Tabika KEMAS mula menunjukkan hasil yang positif dan mampu menyediakan pendidikan dan perkhidmatan, setanding dengan tabika swasta.

Transformasi yang diperkenalkan oleh KEMAS menurut beliau adalah termasuk memperkenalkan pendigitalan dalam pembelajaran pendidikan awal kanak-kanak seiring dengan peredaran semasa.

“Ketika pandemik COVID-19, menyaksikan pelbagai transformasi dilaksanakan bagi memastikan sesi Pengajaran dan Pembelajaran di Rumah (PdPR) secara dalam talian lebih tersusun dan sistematik,” katanya ketika hadir menerima trofi pengiktirafan berkenaan.

Anugerah disampaikan oleh Pengarah Pemasaran dan Pengiklanan Asia Pasifik Readers Digest, Sheron White, Selasa lalu.

Abdul Rahman berkata, pencapaian ini sejajar dengan hasrat menjadikan tabika KEMAS sebagai pilihan utama ibu bapa dengan menyediakan pendidikan awal kanak-kanak yang berkualiti serta melahirkan modal insan yang unggul.

“Kita ucapkan tahniah kepada 10,206 Pendidik Masyarakat Tabika KEMAS dalam memastikan institusi itu terus mendapat kepercayaan dan keyakinan rakyat dalam pendidikan awal kanak-kanak.

“Sesi libat urus KEMAS, ibu bapa dan masyarakat setempat membabitkan pendidikan awal kanak-kanak akan diteruskan demi memastikan kepercayaan ini terus kekal,” katanya.

Menurutnya, pengiktirafan itu dibuat berdasarkan daripada undian dalam talian yang dijalankan oleh Readers Digest kepada responden mengenai pandangan mereka terhadap sistem pendidikan prasekolah di negara ini.

“Penilaian Readers Digest berteraskan kepada tujuh aspek iaitu kualiti, inovasi, mutu dan tanggungjawab sosial, kebolehpercayaan, kredibiliti dan memahami kehendak pengguna.

“Kaedah pengukuran kualiti dan penilaian persepsi ke atas pengguna yang dilaksanakan oleh Readers Digest berbentuk subjektif ini membuktikan penilaian yang telus kepada pengguna untuk meletakkan jenama tertentu dalam soal selidik yang dibuat,” katanya.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.